تبلیغات
هولوگرام | برچسب و چاپ هولوگرام - هولوگرام غیر قابل جعل

هولوگرام غیر قابل جعل

نویسنده :Admin 1
تاریخ:یکشنبه 17 فروردین 1393-04:44 ب.ظ

هولوگرام

هولوگرام دارای وظیفه مشخصی است. حتی ممکن است که برچسب هولوگرام اصل باشد در حالی که بسته بندی تقلبی است. اینجاست که هنر هولوگرام مشخص شده و دست جاعلین و متقلبان قهار را رو می کند. در مواقعی جعل بسته بندی که کاملا منطبق با اصل باشد ممکن است ولی جعل هولوگرام اصل, غیر ممکن است.
به عنوان مثال, نوعی داروی ضد تب مالاریا با مارک تجاری Artesunate , در کشورهای شرقی و جنوب شرقی آسیا بسیار پرمصرف است ولی گزارشات حاکی از این حقیقت تلخ می باشند که بیشتر از نیمی از Artesunate های فروش رفته در این مناطق تقلبی هستند. هر چند که هولوگرام مورد استفاده توسط شرکت سازنده طی سالیان متمادی بدون تغییر باقی مانده اند و از لحاظ گرافیکی نیز نسبتا ساده اند
. اما بازهم هولوگرام های جعلی کاملا از اصل قابل تشخیص اند. مشکل به هیچ وجه به شرکت سازنده و نوع هولوگرام مورد استفاده آن باز نمی گردد. بلکه مشکل این است که در اغلب مناطقی که Artesunate به فروش می رود, مردم از سطح سواد پایین برخوردارند و یا قوانین فروش دارو بسیار سهل انگارانه اند تا جایی که دارو در سطح خیابان و یا در فروشگاه های غیر تخصصی عرضه می شود. مردم فقط با نگاهی به هولوگرام اقدام به خرید دارو می کنند با این تصور که وجود هولوگرام, تضمین غیرتقلبی بودن محصول است.
مثال Artesunate را می توان یک نمونه کلاسیک از هولوگرام های نه چندان مناسب دانست. چرا که این هولوگرام سالیان متمادی است که دستخوش هیچ تغییر نشده و این کار را برای متقلبان تسهیل نموده است. علاوه بر آن, مدیریت ضعیف شرک تولید کننده بر توزیع و عرضه محصول هم مزید بر علت است.
در مقابل این مثال ضعیف, مثال های جالبی از عملکرد هولوگرام در به دام انداختن متقلبین یافت می شود که همگی دلایلی متقن بر کارا بودن هولوگرام ها می باشند. تمامی اهل فن متفق القول بر این عقیده اند که هولوگرام بهترین و سریع ترین راه تشخیص محصولات اصیل از غیر اصیل می باشند. 
البته نکته مهم تر این است که چرا بایستی به حرف افراد غیر آموزش دیده تضمین کننده خرید ما باشند؟ اگر سیستم تولید, توزیع و نظارت به صورت یکپارچه بر تمامی امور احاطه داشه باشد, آنگاه محصولات تقلبی به هیچ وجه راهی به درون کانال های فروش قانونی نخواهند یافت. درچنین شرایطی که البته بسیار ایده آل گرایانه است, خیال مصرف کننده از لحاظ راحت است و اعتبار محصولات نیز در شرایط بالاتری حفظ می شود.


نوع مطلب : هولوگرام 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




Admin Logo
themebox Logo